پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پرهام همسفر کوچولو

باز هم سرما خوردگی

1391/10/30 18:45
نویسنده : مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

باز هم عسل مامان سرما خورده امسال که شما باید مهد برید و ما هم مجبوریم شما رو مهد بگذاریم چندین بارتا حالا سرما خوردید .

بعد از اینکه مجبور شدیم مهد تون رو عوض کنیم و با کلی گشتن و تحقیق یک مهد دیگه که شما دوستش داشته باشید پیدا کردیم و هنوزچیزی نگذشته که شما سرما خوردید و امروز با اینکه دوست داشتید به قول خودتون برید قلعه شادی مجبور شدیم خونه بمونیم الان هم که خوابتون برده نفس مامان.

داشتید بازی خونه سازی می کردید که دیدم چشمای نازتون خیلی خسته است گفتم مامانم خوابت می اد. گفتید بله

گفتم خوب بخواب گلم و همون جا کنار اسباب بازیها دراز کشیدید و خوابتون برد و منم بغلتون کردم و بردمتون توی اتاق خواب که راحت بخوابید .اخه از  اون موقعی که دیگه می می نمی خورید در هر حالتی که خوابتون بیاد می خوابید .مثلا در حالی که چیزی می خورید خوابتون می بره

گل نازم امیدوارم دیگه امشب تب نکنید و فردا حالتون خوب خوب خوب بشه.

این عکس ها مربوط به یکی از روزهای هستش  که با شکلات تولویی(کوچولو) خوابیدید

parhamfarshad/13586075495.jpg?94

این هم دست تمیزتون

http://www.niniweblog.com/upl/parhamfarshad/13586075940

البته روکش بالش ها رو قبلا در اورده بودم که بشورم ولی مجبور شدم پارچه زیرش و روکش تشک رو هم در بیارم و بشورم و پتو رو همچنین

parhamfarshad/13586077413.jpg?98

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله سودي
4 بهمن 91 0:40
سلام تولويي خاله،خوبي خوشكله؟دلم برات يه ذره شده نتن جونم بووووووسسسس


ما هم همينطور خاله سودابه
مانی
18 بهمن 91 16:54
پسر خیلی نازی داری


خيلي ممنون لطف داريد