پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پرهام همسفر کوچولو

من بستنی لیوانی دوست ندارم

1392/5/28 11:45
نویسنده : مامان
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پرهام دیروز با مامانیش رفته بود اداره توی راه برگشت از مامان ژله و بستنی لیوانی خواستخوشمزه

 مامانی هم نزدیکای خونه واسش خرید.خونه که رسیدیم ژله رو باز کرد و خورد و بستنی رو هم که مامانی باز کرده بود گرفت و خورد.بعد هم گفت :مامانی این که بستنی شما بود من که دوستم بستنی خودمو می خوام مامانی هم اون یکی بستنی رو هم براش باز کرد. بعد از اینکه اون بستنی رو هم نوش جان کردند با عصبانیت گفت :مامانی مگه شما نمی دونید من بستنی لیوانی دوست ندارم خواهش می تونم به من یه بستنی میرسک موشکی که بابای عزیزم خریده بده که من بخورم و خوشحال بشمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله زهرا
28 مرداد 92 21:14
عزیزم . دلبرم بیا خانه خاله برات یک عالمه بستنی می خرم


الان که اومدم دیگه همش بستنی بخورم
عکس فرش
5 شهریور 92 18:34
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
خاله جون
12 شهریور 92 18:30