پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پرهام همسفر کوچولو

شازده کوچولو

1392/7/8 12:07
نویسنده : مامان
166 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

شازده کوچولو گفت: اهلی کردن یعنی چه؟ 

 روباه گفت:اهلی کردن چیز فراموش شده ای است .یعنی ایجاد علاقه کردن .

شازده کوچولو گفت :ایجاد علاقه کردن؟ 

روباه گفت : البته تو برای من پسر بچه ای بیش نیستی مثل صدها هزار پسر بچه دیگر و من نیازی به تو ندارم .تو هم نیازی به من نداری من هم برای تو روباهی هستم شیبه صدها هزار روباه دیگر.

 ولی اگر تو مرا اهلی کنی هر دو به هم نیازمند خواهیم شد تو برای من در دنیا بی همتا می شوی و من برای تو در عالم یگانه خواهم بود.

شازده کوچولو گفت:کم کم دارم می فهمم    گلی هست.......و من گمان می کنم که ان گل مرا اهلی کرده است...

پرهام عزیزم تو شبیه گل کوچولوی سیاره شازده کوچولویی ...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهدی کوچولو
15 مهر 92 1:37
ولی اینجا بیشتر شبیه یه موش کوچولویه شیطون بلایی