پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پرهام همسفر کوچولو

مامانم روزت مبارك

1392/2/7 13:36
نویسنده : مامان
207 بازدید
اشتراک گذاری

مادر۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

اسمان را گفتم

 مي تواني ايا بهر يك لحظه ي خيلي  كوتاه  

 روح مادر گردي ؟

صاحب رفعت ديگر گردي؟

گفت ني ني هرگز

 من براي اين كار

 كهكشان كم دارم

 نور يان كم دارم

 مه خور شيد به پهناي زمان كم دارم

******۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

خاك را پرسيدم

 مي تواني ايا

 دل مادر گردي

اسماني شوي و خرمن اختر گردي؟

 گفت ني ني هرگز

 من براي اين كار بوستان كم دارم

 در دلم گنج نهان كم دارم

******۩۞۩  سلام عزيزم خيلي خوش آمدي تصاويرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

...در پي عشق شدم

 تا در ايينه ي او چهره ي مادر بينم

ديدم او مادر بود

ديدم او در دل عطر

ديدم او در تن گل

ديدم او در دم جان  پرور مشكين نسيم

ديدم او در پرش نبض سحر

ديدم او در تپش قلب چمن

ديدم او لحظه ي روييدن باغ

 از دل سبز ترين فصل بهار

  لحظه ي پر زدن پروانه

 در چمن زار دل انگيز ترين زيبايي

 بلكه او در همه ي زيبايي

بلكه او در همه ي عالم خوبي

 همه ي رعنايي

همه جا پيدا بود

همه جا پيدا بود

۩۞۩  سلام عزيزم خيلي خوش آمدي تصاويرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩- Mother's Day: 7

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساجده
7 اردیبهشت 92 13:48
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید