پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پرهام همسفر کوچولو

كي به دنيا اومدي مامان؟

1392/2/30 9:13
نویسنده : مامان
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

 

اين روزها روزهاي اسباب كشي هستش و خوش به حال پرهام جونه كه هر چي دلش مي خواد شيطوني مي كنه و كسي كاري به كارش نداره

وشبها دير مي خوابه وصبح هم دير پا مي شه و ماماني هم كه فعلا مدرسه نداره كاري نداره كه گل پسر چقدر مي خوابه.

اما مطلب با مزه اي كه باعث شد در اوج كارم بيام بنويسمش كه يادم نره اين بود:

امروز صبح كه پرهام از خواب بيدار شد بدو اومد توي هال و گفت ماماني شما كي به دنيا اومديد من با تعجب نگاش كردم و گفتم: چطور مگه مامان

گفت اخه من متوجه نشدم كي به دنيا اومدي

من كه هم خنده ام گرفته بود و هم تعجب كرده بودم گفتم: خوب حالا شما كي به دنيا اومديد؟

پرهام گفت :الان به دنيا اومدم اومدم پيش شما.

من هم گرفتمش و چند تا بوس جانانه از اون لپ هاي خوشگلش كردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهدی کوچولو
13 تیر 92 16:24
سلام خسته اسباب کشی نباشید،واقعاً خوش به حال پرهام جون


مرسي عزيزم چطور مگه؟
مهدی کوچولو
23 تیر 92 1:40
آخه هر چی دلش میخواد شیطونی میکنه دیگه